27/06/2014

Alumnes de Publicitat i Relacions Públiques visiten l'agència OgilvyOne Barcelona

Divendres 14 de març passat, alumnes de segon de Publicitat i Relacions Públiques van visitar les oficines de Barcelona de l'agència OgilvyOne.

La visita va ser dirigida des de l’inici per Gabriel García de Oro, director creatiu executiu d’OgilvyOne Barcelona, que els va donar la benvinguda i els va mostrar els diferents departaments de l’agència, i alhora els va presentar els equips de treball i els diferents perfils professionals que la formen.

A continuació, Gabriel García de Oro va impartir una sessió interessant a l’alumnat sobre creativitat, seguint el pensament del gran mestre David Ogilvy. Durant la seva intervenció va destacar que el publicitari ha de ser una persona inconformista i curiosa, i va animar els alumnes a no tenir por de desenvolupar el seu talent.

Un cop finalitzada la sessió, va arribar el torn de posar en pràctica el talent creatiu, a través d’una pluja d’idees per a un client real. Els alumnes van tenir l’oportunitat d’observar una pluja d’idees realitzada per quatre creatius de l’agència i de participar-hi, sota la batuta del director creatiu executiu. Una experiència 100 % positiva i 100 % creativa, gràcies a la qual els alumnes van poder conèixer de primera mà el funcionament del treball publicitari i veure com es gesten les idees en una agència.

La visita, que s’emmarca dins de l’assignatura Comunicació Institucional impartida per la professora Pilar Buil, va finalitzar amb un debat amb diversos creatius, en què els alumnes van plantejar preguntes i dubtes sobre la professió.