- Més vistos
- Darrera visualització
Alumnes de UIC Barcelona aprenen a millorar la marca personal a través del perfil de LinkedIn
Alumni & Careers de UIC Barcelona ha organitzat, als dos campus de la Universitat, el segon taller per aprendre les claus necessàries a l’hora de desenvolupar correctament la marca personal a les xarxes socials
L’objectiu d’aquests tallers era identificar les accions que permetin millorar el posicionament i la visibilitat dels perfils professionals a LinkedIn. Per aquest motiu, es tractava d’una sessió pràctica, en grups reduïts i amb exemples reals.
La social media strategist de la Universitat, Natàlia Prats, va ser la responsable de conduir les dues sessions, acompanyada, a Barcelona, de Natàlia Carrer d’Alumni & Careers, i, a Sant Cugat, de la directora de Comunicació, Mayra García Nieto.
La clau de tot és aprendre a valorar-nos, segons han explicat, a tenir cura de la nostra petjada digital i a dedicar un temps considerable a l’assoliment d’una bona marca personal. Tot això tenint en compte que, com va recordar Prats, “la teva marca personal no només la construeixes tu, també la construeixen els altres”.
Van ser unes sessions en què les ponents van donar les claus per aprofitar al màxim LinkedIn. En un format participatiu els assistents van poder manifestar els seus dubtes i inquietuds, van visualitzar en directe el funcionament d’un perfil de la xarxa social i es van familiaritzar amb l’ús de l’eina.
Aquesta sessió s’emmarca en una sèrie de tallers presencials organitzats per Alumni & Careers de UIC Barcelona a tots dos campus de la Universitat.