- Més vistos
- Darrera visualització
Carlos Rey publica la segona edició del llibre ‘Management by Missions. Connecting people to strategy through purpose’
El director de la Càtedra de Direcció per Missions i Propòsit Corporatiu de UIC Barcelona i professor de la Facultat de Ciències Econòmiques i Socials compila en aquesta publicació més de quinze anys de treball en l’àmbit de la Direcció per Missions
El director de la Càtedra de Direcció per Missions i Propòsit Corporatiu de UIC Barcelona i professor de la Facultat de Ciències Econòmiques i Socials, Carlos Rey, ha publicat una segona edició del llibre Management by Missions. Connecting people to strategy through purpose. Publicat per Palgrave Macmillan en format open access (descàrrega en línia gratuïta), l’obra aglutina la recerca en la matèria duta a terme durant quinze anys amb més de 200 organitzacions de tot el món.
“Les idees que presenten aquest llibre marquen el camí cap a una nova metodologia de gestió per al segle XXI i una nova manera d’entendre el treball que fan els directius”, explica Rey, que defensa l’evolució del concepte tradicional de la missió empresarial a un concepte més ampli de propòsit corporatiu que inclou necessitats socials més grans.
El llibre, escrit conjuntament amb el degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la Universitat Internacional de La Rioja (UNIR), Pablo Cardona, també explora i identifica la relació entre la cultura corporativa i els resultats econòmics.