19/12/2014

Carme Miró exposa les últimes tendències en les agències de relacions públiques als alumnes de Publicitat

La consellera de l’International Board of Advisors del MIT i sòcia fundadora de l’agència Apple Tree Communications va impartir una sessió sobre les tendències a les agències de relacions públiques als alumnes de Publicitat i Relacions Públiques de la UIC el 2 de desembre.

La sessió va tenir lloc en el marc de l’assignatura Història i Teoria de la Publicitat i les Relacions Públiques que imparteix la professora Pilar Buil.

Al llarg de la seva intervenció, Miró va plasmar els tipus i els models d’agències que hi ha en el sector de la direcció de comunicació estratègica i es va aturar a parlar sobre les diferències entre el sector de les relacions públiques i la publicitat.

La ponent també va exposar els nous reptes que plantegen les marques per aconseguir una reputació sòlida en el temps i els va il·lustrar amb exemples d’algunes de les campanyes més emblemàtiques que ha dirigit.

Així mateix, va presentar el paper que té de l’Associació d’Empreses Consultores en Relacions Públiques i Comunicació (ADECEC) en el marc de les agències d’aquest sector, ja que actualment és també membre de la Junta d’ADECEC.

Carme Miró té més de vint anys d’experiència com a consultora en estratègies de màrqueting (Monitor i Cluster Consulting) i ha desenvolupat la seva carrera professional en diversos països, entre els quals destaquen el Regne Unit, els Estats Units, Suïssa, França i països del Sud d’Àfrica, a més d’Espanya.