27/11/2023

Cinc alumnes del grau en Publicitat i Relacions Públiques, premiades en el Drac Novell Internacional

En aquesta 25a edició dels premis a la creativitat publicitària, les estudiants de UIC Barcelona Carlota Monje i Carla Cañones han guanyat el primer premi en la proposta de Miin Cosmetics i, per a la proposta presentada per Renfe, Lola Durall, Ivet Berdié i Marta Sala, han obtingut el segon premi

Aquest dijous 23 de novembre ha tingut lloc, a la Universitat Autònoma de Barcelona, la 25a edició del Festival Drac Novell Internacional, un concurs dirigit als estudiants de publicitat i comunicació que uneix l’àmbit empresarial i l’acadèmic. Entre els premiats, cinc alumnes de tercer de Publicitat i Relacions Públiques de UIC Barcelona han rebut dos dels onze trofeus lliurats.

El primer premi en la proposta de Miin Cosmetics ha estat per a les alumnes Carlota Monje i Carla Cañones, amb la seva campanya titulada “Skincare, suncare, selfcare”. Les alumnes han creat una campanya 360º, partint del brífing de la marca Miin Cosmetics, que demanava la conscienciació sobre l’ús del protector solar. En aquest sentit, han desenvolupat una sèrie d’accions i solucions creatives que han aconseguit captivar el jurat que els ha atorgat el “Drac d’Or”.

D’altra banda, Ivet Berdié, Lola Durall i Marta Sala s’han emportat el “Drac de Plata” per al brífing que presentava Renfe, amb la campanya “Preus Trendy”. En aquesta categoria, la marca sol·licitava un naming per agrupar sota aquesta denominació els preus més barats que ofereix.

Enguany, els premis Drac Novell han rebut més de 230 propostes provinents de tot Espanya i Llatinoamèrica. És una gran oportunitat per als alumnes que volen dedicar-se a la creativitat publicitària en un futur, tal com afirma l’alumna Carlota Monje: “Per a nosaltres aquest reconeixement suposa un primer pas en la nostra carrera, rebre aquest guardó després de tot l’esforç realitzat és una de les satisfaccions més grans que podem obtenir fins al moment”.