15/10/2021

Comença la segona edició del Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l’Anglès com a Llengua Estrangera amb 27 alumnes internacionals matriculats

En la cerimònia d’inauguració, que va tenir lloc virtualment el 6 d’octubre passat, va impartir una ponència la Dra. Júlia Barón, professora de la Universitat de Barcelona (UB) i actual membre de l’Institute for Multilingualism de UIC Barcelona

La segona edició del Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l’Anglès com a Llengua Estrangera va donar el tret de sortida oficialment el 6 d’octubre passat, després de celebrar-ne la cerimònia d’inauguració en línia. 

La trobada va reunir la gran majoria dels estudiants matriculats en aquesta edició; un total de 27 alumnes de diferents nacionalitats, que han apostat per cursar aquest màster, que es va posar en marxa el curs 2020-2021, i que té com a objectiu principal formar professionals que puguin respondre eficaçment a les necessitats actuals de les escoles i treballar en entorns multilingües, multiculturals i interdisciplinaris.

El Màster, que substitueix l’antic Postgrau en Ensenyament de l’Anglès com a Llengua Estrangera, està dirigit per la Dra. Angèlica Carlet i la Dra. Helena Roquet, s’imparteix en format en línia, té una durada de dotze mesos i es troba dins els estudis universitaris de la Facultat de Ciències de l’Educació.  

L’acte d’inauguració, introduït per les directores del Màster juntament amb la coordinadora del curs, la Dra. Natalia Evnitskaya, es va organitzar per donar la benvinguda a tots els nous estudiants matriculats. A banda d’informar l’alumnat sobre la metodologia d’ensenyament a l’aula i exposar els tràmits inicials per beneficiar-se dels serveis que ofereix la Universitat, hi va haver una ponència de la Dra. Júlia Barón, professora de la Universitat de Barcelona (UB) i actual membre de l’Institute for Multilingualism de UIC Barcelona.

Sota el títol “Tancant el cercle: de la recerca a la docència i de la docència a la recerca”, Barón va desenvolupar el seu discurs fent referència a la importància dels resultats d’un projecte de recerca, remarcant-ne que “és vital, en l’àmbit de les llengües, que aquestes conclusions siguin conegudes pels docents i que siguin ells qui traslladin els resultats als alumnes, els quals s’estan formant per ser futurs professors”. 

 

Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)