27/06/2014

El creatiu Marçal Moliné dóna les claus sobre com fer un bon anunci

Marçal Moliné va impartir una sessió el 23 de maig passat als alumnes de segon i tercer de Publicitat i Relacions Públiques sobre creativitat i publicitat a Internet.

La conferència es va dividir en dues parts. En la primera, Moliné va impartir les sessions “La partitura de la creativitat” i “118 trucs de creativitat sobre les figures de la retòrica”. En aquest apartat, el creatiu es va servir d’anuncis audiovisuals per transmetre als estudiants els seus trucs a l’hora de pensar i realitzar un bon anunci.

La segona part, més teòrica, es va centrar en la sessió “MacLuhan, la galàxia Internet” en què seguint la teoria de MacLuhan sobre el veïnatge universal, va desgranar com fer publicitat a Internet.

La conferència va tenir lloc en el marc de l’assignatura Estadística i Investigació de Mercats que imparteixen els professors Joan Alós i Mònica Cerdán. En paraules del mateix Alós, la sessió va ser “un plaer per a la ment, l’esperit, per als sentits, sota el guiatge del genial creatiu que és Marçal Moliné, un dels pioners de la publicitat ben feta i de la qual ens va revelar els principis científics”.