- Més vistos
- Darrera visualització
El director d'Europa FM dóna les claus d'una bona estratègia de programació
Patricio Sánchez, director de la cadena de radiofórmula Europa FM, va impartir, el 21 de febrer passat, una sessió sobre les estratègies de programació a les cadenes radiofòniques a l'alumnat de quart de Comunicació Audiovisual dins l'assignatura Estratègies de Programació que imparteix el professor Francesc Robert.
Durant la sessió, Sánchez va aprofundir en les especificitats de les estratègies de programació en una cadena de format tancat com és Europa FM. Des que va arribar Patricio Sánchez a la direcció de la cadena de radiofórmula fa set anys, l’emissora ha passat de 140.000 oients a gairebé dos milions i mig. Es tracta d’un cas especialment rellevant d’aplicació exitosa d’aquest mètode de treball.
Al llarg de la conferència, els alumnes van poder contrastar els coneixements teòrics de l’assignatura sobre les oportunitats en un mercat radiofònic madur, amb l’exemple d’un cas real d’èxit. La xerrada va aportar també als alumnes coneixements que els seran útils per dur a terme el seu projecte final: el desenvolupament d’una nova oferta programàtica per al mercat de Catalunya.