23/03/2015

El director general de Prenatal comparteix el nou model de negoci de l’empresa amb els alumnes de primer d’ADE

Rafael Tena, director general de Prenatal Espanya i Portugal, va impartir la sessió “Prenatal: del comerç tradicional a l’omnichannel” als alumnes de primer d’ADE.

Tena va compartir amb els alumnes l’estratègia que ha seguit l’empresa per adaptar-se a les exigències del nou consumidor en els tres últims anys. En concret, va parlar de dues línies d’actuació que han resultat tenir èxit en el cas de l’empresa de moda infantil: les franquícies i la venda en línia.

En el cas de les franquícies, l’empresa va optar per aquest model com a solució per créixer en un context en què el cash és escàs i el risc d’inversió és important. La segona línia d’actuació de la botiga ha estat la venda en línia o el que Tena va anomenar omnichannel. El nou client “busca online i compra offline i online”.

Aquest model d’actuació ha resultat ser reeixit, com demostren les dades de l’empresa: les vendes han crescut tot i que la natalitat al país ha baixat.

La conferència es va emmarcar dins de l’assignatura Economia d’Empresa que s’imparteix a primer d’ADE.