16/12/2014

El director general d'Ogilvy One presenta als alumnes de Publicitat el repte de l'adaptació constant de les agències

Jordi Urbea, director general d'Ogilvy One i Ogilvy & Mather Publicidad a Barcelona, va impartir la sessió “L’adaptació al canvi constant per part de les agències”, dins del cicle de conferències d’Economia i Publicitat que organitza la Facultat de Ciències de la Comunicació per als alumnes de Publicitat i Relacions Públiques i els alumnes d’ADE, el 3 de desembre passat.

Jordi Urbea va explicar el procés d’adaptació de les agències de publicitat al canvi constant que pateixen els mercats, consumidors, i en va posar alguns exemples a d’àmbit internacional. Urbea va remarcar la necessitat de la publicitat interactiva, de la qual va dir que és fonamental per al sector.

El ponent va aconsellar als futurs publicistes que apostessin especialment per la publicitat a internet i per les agències de publicitat interactives i els va animar que viatgessin a altres països per conèixer les noves tendències del sector. “Aneu sempre cap a les noves tendències”, els va remarcar.

A la conferència, hi van assistir més de 70 persones, alumnes de Publicitat i Relacions Públiques i de tercer d’ADE. La sessió s’emmarca dins del cicle de conferències “Economia i Publicitat” de l’assignatura Empresa Publicitària que imparteix el professor Pablo Medina.