27/06/2014

El Dr. Marimon presenta els resultats de dues investigacions en l'àmbit del consum en línia

El Dr. Frederic Marimon, vicerector de Recerca, va presentar dues comunicacions a la 20th International Annual EurOMA Conference, de l?European Operations Mangement Associaton (EurOMA), que enguany va tenir lloc a Dublin del 9 al 12 de de juny.

Marimon va presentar la comunicació “Assessing factors that may influence customer satisfaction in a competitive and changing world of e-services”, en la qual analitzava juntament amb Luc Honore Petnji i Martí Casadesús, professors de la Universitat de Girona, els factors que poden influir en la satisfacció del client en l’àmbit dels serveis electrònics.

En el mateix congrés, el Dr. Marimón també va presentar la investigació “Does gender introduce bias in the loyalty of e-consumers of travel agencies?”, en què presentava els resultats d’una recerca sobre si el gènere femení o masculí repercuteix en el fet de ser més o menys lleial com a consumidor en línia de les agències de viatges. Aquesta investigació l’ha dut a terme juntament amb els professors Mercè Bernardo, de la Universitat de Barcelona, Josep Llach, de la Universitat de Girona, i Maria del Mar Alonso-Almeida, de la Universidad Autónoma de Madrid.

El congrés, que va ser acollit pel University College de Dublín i el Trinity College de Dublín, tenia com a objectiu principal aprofundir en el paper central de la gestió de les operacions com a base per a la recuperació de l’economia i la societat. El congrés va donar noves focalitzacions necessàries de cara el servei al client, la productivitat i la millora en l’àmbit de les operacions. Les jornades estaven organitzades per l’EurOMA, una associació internacional formada per acadèmics i professionals que tenen un interès comú en el desenvolupament de la direcció d’operacions.