- Més vistos
- Darrera visualització
Els alumnes de Publicitat assisteixen a la presentació de l'Audi A3 Sportback
Alumnes de Publicitat i Relacions Públiques de la UIC van assistir durant la setmana del 18 al 22 de març a la presentació de l'Audi A3 Sportback que va tenir lloc a la plaça de Catalunya de Barcelona.
La visita es va dur a terme per tal que els alumnes poguessin analitzar i prendre idees de la campanya, que utilitzava una tècnica tridimensional i de mapatge 3D molt innovadora per presentar el producte. La presentació es va dur a terme en una semiesfera gegant l’interior de la qual contenia una macropantalla 3D amb projecció en 360º.
La presentació comença a les fosques i amb una veu en off que indica l’inici. Primer s’encenen rítmicament i un per un els cèrcols que conformen el logotip d’Audi, i després apareixen mitjançant la tècnica del mapatge 3D diferents centellejos de llum que es connecten entre si i donen lloc a un sens fi de cubs lluminosos que formen la primera imatge completa de l’escenari. Posteriorment sorgeixen unes línies de dreta a esquerra, que es mouen amb rapidesa i van dibuixant les formes del nou Audi A3 Sportback. A continuació, el bastidor que amaga l’Audi A3 Sportback, i sobre el qual es projecta la silueta, llisca lentament per deixar pas al cotxe veritable. La idea és oferir la transició entre el virtual i el real.
Quan el cotxe arrenca, gira sobre si mateix i es col·loca de cara a l’audiència, s’encenen els llums de posició creant una sensació de moviment, de manera que sembla que avanci cap a un univers abstracte de línies, espirals i túnels projectats a l’escenari.
Quan l’Audi A3 Sportback surt del túnel, apareixen les ciutats de Madrid i Barcelona, ??rodades amb tècniques de 360??º, que es projecten a la superfície de la pantalla i es reflecteixen a la carrosseria del cotxe. El nou Audi A3 Sportback es barreja amb les imatges pregravades de les ciutats i fa la sensació que hi circula a través.
Es tracta de la primera campanya comercial que utilitza aquesta tècnica.