- Més vistos
- Darrera visualització
Els alumnes de Publicitat i Relacions Públiques de UIC Barcelona organitzen la 12a edició dels Premis IMMA
El gran esdeveniment de l’any de la Facultat de Ciències de la Comunicació, que enguany gira al voltant del concepte de l’origami, reconeix el talent dels estudiants del darrer curs del Grau en Comunicació Audiovisual, Periodisme i Publicitat i Relacions Públiques
Un any més, la Universitat Internacional de Catalunya organitza els premis IMMA. La 12a edició de l’esdeveniment tindrà lloc el proper 11 de maig a les 18.00 hores a l’Aula Magna del Campus Barcelona. La gala està organitzada pels alumnes de 4t de Publicitat i Relacions Públiques dins de l’assignatura Workshop. Programes de Relacions Públiques II, dirigida per la professora Montserrat Vidal.
Aquest any els Premis giraran al voltant del concepte de l’origami, amb l’eslògan “Trust your steps”, seguint la premissa que amb dedicació i esforç tot es pot aconseguir, i que a través de petits passos es pot arribar a fer una cosa encara més gran.
Els Premis IMMA, nascuts el 2009, són l’esdeveniment anual més característic de la Facultat de Ciències de la Comunicació de UIC Barcelona. Es destaquen i es donen a conèixer els millors projectes acadèmics dels graus en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques davant d’un jurat professional. Aquest any es presenten categories noves, que se sumen a les anteriors: iniciativa audiovisual, estratègia creativa, acció periodística, valors UIC Barcelona i talent alumni.
El jurat d’aquesta edició el constitueixen nou professionals del sector de la comunicació com Martí Saballs, director adjunt d’El Mundo; Josep María Morros, director d’informatius de RAC1 i president del Col·legi de Periodistes de Catalunya, i Ferran Cera, director de Visiona TV, entre d’altres.