29/01/2016

La Dra. Carolina Serra publica el llibre ‘¿Dónde cuentan sus historias las marcas?’

La professora i coordinadora de segon curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, la Dra. Carolina Serra, ha publicat el llibre ¿Dónde cuentan sus historias las marcas?, juntament amb Anna Roca, directora d’Estratègia Digital de l’agència BBDO; Mariano Castellblanque, professor de Creativitat Publicitària a la UAB i col·laborador docent a la UOC, i Elisenda Estanyol, coordinadora de la publicació i professora de Publicitat i Relacions Públiques a la UOC, la UPF i l’Istituto Europeo di Design.

¿Dónde cuentan sus historias las marcas? pertany a la col·lecció H2PAC de l’editorial UOC. Aquesta col·lecció tracta sobre la resolució de casos pràctics de Publicitat a partir dels materials de diferents assignatures impartides a la UOC. La Dra. Serra va començar l’any 2008 a impartir l’assignatura Sistemes i Processos de la Publicitat en aquesta universitat i és coautora d’aquests materials.

 

Tots els llibres de la col·lecció comparteixen la mateixa estructura per capítols. En el primer capítol, es planteja un repte i es proposa un cas per resoldre; en el segon, es dóna pas al coneixement teòric i, per acabar, tot i que el lector ha de ser capaç de resoldre el cas que s’ha plantejat a l’inici del llibre, es presenten les solucions.

 

En aquesta publicació, la Dra. Serra ha elaborat el cas pràctic. La seva col·laboració com a coautora del temari es troba en els continguts, és a dir, el capítol “El conocimiento imprescindible”. L’objectiu del llibre es basa en obtenir les claus per conèixer les diferències entre els mitjans convencionals i els no convencionals, la qual cosa permetrà que el lector reflexioni sobre la frontera que hi ha entre aquests, cada vegada més difusa.