27/06/2014

La Facultat de Comunicació forma els estudiants perquè sàpiguen dirigir les carreres professionals amb èxit

Teresa Baró, filòloga i especialista en comunicació, va impartir dimarts passat, dia 7 de febrer, la primera sessió del taller «Comunicació no verbal» que ha organitzat la Direcció de Formació, Assessorament i Coaching de la UIC. Hi han participat alumnes de la llicenciatura de Comunicació Audiovisual amb l'objectiu d'adquirir coneixements i habilitats que els permetin enfrontar-se al món laboral amb èxit.

La primera sessió es va impartir sota el títol «Com planificar la nostra imatge pública a través de la comunicació no verbal» amb el guiatge de l'especialista en comunicació Teresa Baró.

La sessió va durar dues hores: la primera va estar destinada a explicar la importància de controlar el llenguatge no verbal en funció del missatge que es vol transmetre; a la segona es va parlar sobre la importància de crear una marca personal: el significat, l'impacte que ha d'aconseguir i el missatge que pretén comunicar.

Teresa Baró va animar els participants a "adquirir moltes habilitats per així tenir més possibilitats en el futur". Així mateix va assenyalar la importància de construir un pla de màrqueting personal per saber presentar-se de manera atractiva al mercat laboral.

Aquest curs, que està format per diverses sessions, tractarà temes com l'adaptació de la comunicació al medi o mètodes diferents per passar del llenguatge corporal inconscient al llenguatge conscient.

Paral•lelament, els dies 10 i 17 de febrer es realitzarà un curs de característiques similars amb el títol Comunicació Persuasiva, adreçat als alumnes de la llicenciatura de Periodisme.

La Direcció de Formació, Assessorament i Coaching de la Universitat ha organitzat aquests tallers amb l'objectiu que els alumnes completin la seva formació universitària i que adquireixin habilitats a l'hora d’enfrontar-se al mercat laboral i enfocar la carrera professional.