06/03/2015

La UIC Barcelona #mésqueuniversitat

El director de Comunicació de la UIC, Antonio Gómez-Reino, ha presentat a tots dos campus la nova imatge de la UIC.  La nova imatge serà vigent a partir del Saló de l’Ensenyament.

Tal com va explicar Gómez-Reino durant la seva exposició, la nova imatge és molt més que un canvi de logotip, suposa una nova forma de comunicar-nos.

Durant el darrer curs, la Direcció de Comunicació ha fet una auditoria per conèixer l’estat de la comunicació de la UIC.  D’aquesta auditoria així com de l’estudi de benchmark (el context en el qual es mou la marca) es van extreure una sèrie de conclusions que van fonamentar la nova proposta.

El nou logotip està treballat amb una tipografia (Ildefont) que s’inspira en l’urbanisme de l’Eixample, barri molt característic de Barcelona.  

El nom comercial de la UIC passarà ser a partir del 18 de març, UIC Barcelona, encara que el nom jurídic serà, com fins ara, Universitat Internacional de Catalunya. 

El director de Comunicació ha presentat també el nou claim que acompanyarà la campanya de publicitat d’aquest any: #mésqueuniversitat.