23/09/2014

L'alumne Pol Martínez, guanyador del Versus 2014, organitzat pel Club de Creatius

Pol Martínez, alumne de 3r de Publicitat i RP de la UIC, és un dels 28 estudiants de Publicitat guanyador del Versus 2014, gràcies al qual farà un tour per les agències més importants del país.

Versus és el nom de la competició que organitza el Club de Creatius (c de c) des de fa més de deu anys per tal de potenciar el jove talent creatiu del nostre país. Es tracta d’un certamen que permet als joves entrar en contacte amb les agències, i a les agències localitzar talent entre els joves.

En l’edició d’aquest any el nombre d’inscrits ha arribat als 217 i el de guanyadors ha estat de 28. Són 28 joves estudiants de Publicitat entre els quals hi ha Pol Martínez, de la UIC. El seu treball ha estat valorat per un jurat compost per directors creatius de diverses agències i per membres de la junta del c de c.

En aquesta edició els participants han hagut de crear una estratègia de comunicació per Oxoki, una marca de bicicletes de disseny urbà, personalitzables, de gran qualitat i a preus competitius, per tal de donar a conèixer el seu web i dirigir-hi trànsit. Durant l’elaboració del treball, l’alumne de la UIC ha rebut l’assessorament del professor Pablo Medina.

Un premi carregat de talent

Els guanyadors del Versus 2014 tenen com a premi l’accés gratuït al “Tour c de c”, un programa que el Club de Creatius ofereix des de l’any 2001 i que suposa una oportunitat única per tal que els joves desenvolupin el seu talent creatiu en prestigioses agències. Aquest tour començarà el proper mes d’octubre amb la visita dels estudiants escollits a les agències. Cada estudiant passarà per sis agències, a Madrid o Barcelona, i caldrà que hi exposin un treball creatiu a partir d’un brífing. Aquesta rotació els permetrà confeccionar una carpeta de treball en col·laboració amb els creatius més importants del nostre país i triar, segons la puntuació obtinguda, l’agència on els agradaria fer dos mesos de formació a partir de gener de 2015.