27/06/2014

Luis Martín Rivera, head of mobile d'Omnicom Media Group, dóna les claus sobre el Mobile Màrqueting

Luis Martín Rivera, head of mobile d'Omnicom Media Group, va impartir la conferència «Mobile Màrqueting: present, futur i casos d'èxit», organitzada per Alumni i dirigida a antics alumnes de Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Ciències de la Comunicació.

Martín Rivera iniciar la sessió contextualitzant els assistents sobre l’evolució del Mobile Màrqueting fins a l’actualitat. El conferenciant va afirmar que actualment “el mòbil és el mitjà que més està creixent en inversió publicitària, ha arribat a un 47 %”.

Dins d’aquest context, Martín també va esmentar els avantatges de la publicitat mòbil, de la qual va destacar-ne “la capacitat de segmentació”. Va tractar-ne els models de compra, els desenvolupaments que experimenta i les aplicacions, sobre les quals va comentar: “la publicitat està creixent més en les aplicacions que a la web. Les aplicacions ofereixen una millor experiència a l’usuari”.

Luis Martín Rivera és head of mobile, divisió especialitzada en Mobile, de la companyia líder mundial de publicitat, màrqueting i comunicacions corporatives, Omnicom Media Group.