- Més vistos
- Darrera visualització
Pilar Buil i Pablo Medina publiquen el llibre ‘Dircom. Comunicar para transformar’
Pilar Buil i Pablo Medina, professors del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la UIC Barcelona, han publicat el llibre Dircom. Comunicar para transformar (Piràmide) en què entrevisten directors de comunicació de grans companyies espanyoles com Banco Santander, Repsol, Gas Natural Fenosa, Acciona, Inditex, Grup “la Caixa”, Mercadona, Telefónica o el Grup Mutua Madrileña, amb l'objectiu de mostrar el sector de la comunicació al nostre país.
A través de les entrevistes, els responsables de comunicació expliquen com s'aconsegueix que la funció directiva de la comunicació vertebri la cultura corporativa i converteixi la marca en una institució memorable. També s'aborden temes com la perspectiva integral de la comunicació, les relacions entre agències i consultores, la gestió estratègica de la comunicació, la investigació en comunicació, les estratègies de comunicació institucional, la construcció de marca des del sentiment de permanència i des de la reputació, la creativitat en la comunicació institucional, el mesurament de resultats, el futur de la comunicació institucional, el fenomen associatiu o la formació del dircom.