27/06/2014

Primer de Comunicació Audiovisual presenta els seus espots per a una campanya de reciclatge de medicaments

Els projectes es van realitzar al «15x15», un workshop que va tenir lloc en el marc de l'assignatura Producció Audiovisual i que va culminar el 19 de desembre passat amb el lliurament de premis.

El taller va consistir en la realització d'un espot
publicitari a partir de les bases i el brífing del II Certamen "Dóna als
medicaments un final de pel·lícula". Els projectes resultants del taller podran
ser presentats al concurs organitzat per l'entitat sense ànim de lucre SIGRE
Medicament i Medi Ambient. L'entitat pretén difondre els beneficis
mediambientals que té utilitzar el Punt SIGRE per rebutjar els envasos i les
restes dels medicaments.

El "15x15" és un taller que cada any posa punt
i final a l'assignatura de Producció Audiovisual que cursen els alumnes de primer
de Comunicació Audiovisual i que coordina el Dr. Ricard Mamblona. L'activitat
s'inicia a les 8 h del matí, quan els alumnes reben les instruccions a partir
de les quals han de crear la idea del seu espot i defensar-la davant d’un
jurat. Un cop n’han estudiat la viabilitat, els alumnes elaboren el guió, el
pla de producció i roden l'espot. Els estudiants disposen fins a les 19.30 h
del mateix dia per muntar el projecte a les sales d'edició dels Digital Media
Studios. Els projectes que resulten del taller són avaluats per un tribunal.

El lliurament de premis d'aquesta edició va tenir lloc el
passat dijous 19 de desembre. Els professors de la Facultat de Comunicació
Arturo Méndiz, Aurora Oliva, Daniel Franco i Ricard Mamblona van ser els
membres del jurat que van lliurar els premis a les següents categories: Millor
Eslògan, Millor Idea Creativa, Millor Producció i Millor Projecte. Arturo
Méndiz va destacar que els alumnes de primer curs han tingut idees molt
interessants i "han aconseguit resultats òptims" tenint en compte els
mitjans de què disposaven i sabent quines eren les seves limitacions.