- Més vistos
- Darrera visualització
Professors d’ADE participen a l’EURAM Conference celebrada a la Trinity Business School (Dublín) i a l’EurOMA a la KU Leuven (Bèlgica)
Marta Mas, Frederic Marimon i Anna Akhmedova han presentat un article sobre la lleialtat dels clients a les plataformes de repartiment de menjar en línia a l’European Academy of Management (EURAM)
La degana de la Facultat de Ciències Econòmiques i Socials, Marta Mas, i els professors Anna Akhmedova i Frederic Marimon han presentat un article sobre com les plataformes de lliurament de menjar a domicili fidelitzen els seus clients.
L’article conclou en quin grau el compromís (engagement) impacta en la fidelitat dels clients. L’article identifica tres dimensions del compromís: el coneixement de la marca, del sentiment de pertinença i el comportament dels clients.
D’altra banda, Natalia Amat, Marta Mas i Frederic Marimon han participat a l’EuroMA Conference a Lovaina (Bèlgica), presentant un altre article sobre com es pot fidelitzar els usuaris a les plataformes digitals d’ús compartit de la casa. L’article investiga els antecedents de la qualitat en aquest tipus de serveis, i com aquesta impacta en la lleialtat dels clients.