08/04/2016

UIC Barcelona s’endú per segon any consecutiu el Premi Lyreco al client sostenible

Per segon any consecutiu, UIC Barcelona ha rebut el Premi Lyreco al Client Sostenible. La nostra universitat ha guanyat un any més aquest premi en la divisió de PIMES, segons Lyreco: “Per haver fet un esforç continuat en optimitzar les compres, tot agrupant les comandes”. UIC Barcelona ha obtingut la màxima puntuació en valor mitjà de comanda i en evolució de lliuraments.

Lyreco és un proveïdor d’articles per a l’entorn del treball amb seu central a França, i Lyreco Iberia (Espanya i Portugal) n'és una de les seves filials. Aquest Premi al Client Sostenible s'atorga en les filials d'Alemanya i Espanya i UIC Barcelona l' ha guanyat en l’àmbit nacional.

El rector, Xavier Gil, acompanyat de l’administradora general, Charo García Mangas, i d’Encarna Carrascosa, del seu equip de Gestió Econòmica, va rebre el premi de la mà del responsable comercial de Lyreco, Ignasi Trullols, i d'Elisabet González, tècnica de qualitat i medi ambient de Lyreco. Es tracta d’una talla de fusta amb forma de bonsai.

Donem l’enhorabona a Gestió Econòmica, que ha fet possible aquest premi!