19
Febrer
18:00
19
Març
18:00
01
Abril
18:00
02
Abril
18:00

Vespres Culturals | Hivern-primavera 2025

Facultat d'Humanitats Casa Amatller | Passeig de Gràcia, 41, Barcelona

Encetem un nou cicle dels Vespres Culturals amb tres noves sessions de febrer a abril. A l’antic estudi fotogràfic d’Antoni Amatller, al bell mig de passeig de Gràcia, i de la mà d’experts i professors de la Facultat d’Humanitats, tornarem a parlar de temes de total actualitat i molt propers. Un vespre especial. Un vespre cultural.

PROGRAMA

  • 19 de febrer | 18.00 h. 
    "Artistes dels segles XIV i XV vinculats a la catedral de Barcelona i al sepulcre de Santa Eulàlia", a càrrec de la Dra. Marta Crispí.
     
  • 19 de març | 18.00 h.
    "Història i memòria: un debat incòmode però necessari", a càrrec del Dr. Xavier Baró.
     
  • 1 d'abril | 18.00 h
    "El darrer gran repte de l’escultor Subirachs. Façana de la Passió de la Sagrada Família", a càrrec de la Dra. Judit Subirachs-Burgaya. 
     
  • 2 d'abril | 18.00 h | ENTRADES EXHAURIDES
    "El darrer gran repte de l’escultor Subirachs. Façana de la Passió de la Sagrada Família", a càrrec de la Dra. Judit Subirachs-Burgaya. 

Es pot realitzar el curs complet o les sessions en format individual.
Preu per sessió: 10 € 
A la Casa Amatller. Passeig de Gràcia, 41, Barcelona

T'hi esperem!