Torna al directori
El nostre equip docent i investigador
LUNA BROSA, Maria Cristina
Col·laboradora docent
Facultat de Ciències de l'Educació
Departament de
Educació
Contacte
Formació acadèmica
Llicenciada en Logopèdia, UNIVERSITAT DE BARCELONALlicenciada en Psicologia, UNIVERSITAT DE BARCELONA
Màster en pertorbacions del llenguatge i l’audició, UB, convalidat com a diplomada en logopèdia juny 1995.
Màster en mediació terapèutica corporal, psicomotricitat, UB juny 1997.
Màster en Neuropsicologia clínica, juny 2007 per ISEP.
Experiència professional
Centrada com a psicòloga educativa en diferents escoles, a més a més d’impartir formacions a professorat i xerrades a famílies. Directora del Centre Luna de psicologia i logopèdia. Membre de la direcció tècnica de Talita fundació Privada. Especialitzada en dificultats i trastorns d’aprenentatge, inclusió educativa i discapacitat intel·lectual.Professora Associada en la Universitat de Barcelona, setembre del 2008 fins a l’actualitat, impartint les assignatures de Psicologia de l’educació, intervenció psico-educativa i psicologia i professió, així com dirigint TFG en temes relacionats amb TEA, discapacitat i educació. En la UB també col·labora amb el Màster de psicopedagogia, donant xerrades o dirigint TFM, des del curs 2008 fins a l’actualitat.
Professora Membre del grup d’investigació consolidat LEAC-UB, de lecto-escriptura i ARIE, curs 2008 fins 2017.
Professora associada en la Universitat Internacional de Catalunya, UIC, en la menció d’audició i llenguatge i col·laboradora en la menció d’educació especial (2010 i en l’actualitat) .
Professora i col·laboradora en diferents màsters en temàtica sobre autisme i discapacitat intel·lectual i educació; Màster de psicopedagogia de la CETT (2011 fins 2013); Màster de Pràctica Clínica Infanto-Juvenil de la AEPCCC (2010 a 2016); Màster de Pràctica Clínica Infanto-Juvenil de la INEPP (2016); Màster de Neuropsicologia de ISEP (2013 i en l’actualitat); Máster de logopèdia (Universitat Catòlica de Valencia,
2017 i actualitat). Consultora y redactora de material en la primera edició del Màster de Psicopedagogia organitzat per la UIC i la IAEU Instituto de Altos Estudios Universitarios, en el modulo de Dificultades de aprendizaje, trastornos del desarrollo y escuela inclusiva (2017 i en l’actualitat).
Articles en revistes de divulgació amb temes d’educació, inclusió i síndrome de Down, Revista Siglo Cero:
Llibre d’actes Salamanca 2015: Simposis sobre l’aula itinerant i el paper del mestre de suport dins de l’aula;
Revista Down 21 “l’aula itinerant” (2016 i 2017); Revista FAPEL: “Diferenciar per igualar”(2012), “l’aula itinerant”(2014), “les noves tecnologies en la D I.”(2015); Revista Viure en família: “l’Art d’aprendre a negociar”(2002)
Assignatures impartides
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Psicoeducativa en Necessitats Educatives Especials
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Psicologia
- - Infància i l'Adolescència
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Treball de Fi de Màster
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Psicologia
- - Infància i l'Adolescència
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Dificultats d'Aprenentatge, Trastorns del Desenvolupament i Educació Inclusiva
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Dificultats d'Aprenentatge, Trastorns del Desenvolupament i Educació Inclusiva
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Tractament Educatiu dels Trastorns de l'audició i el Llenguatge
- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Tractament Educatiu dels Trastorns de l'audició i el Llenguatge
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Curs 2014-2015 - Període: 01/09/2014 - 31/08/2015
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Tractament Educatiu dels Trastorns de l'audició i el Llenguatge
- - Tractament Educatiu dels Trastorns de l'audició i el Llenguatge
Curs 2013-2014 - Període: 01/09/2013 - 31/08/2014
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Curs 2012-2013 - Període: 01/09/2012 - 31/08/2013
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Tractament Educatiu dels Trastorns de l'audició i el Llenguatge
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiències Sensorials i Motores
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Tractament Educatiu dels Trastorns de l'audició i el Llenguatge
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Llicenciada en Logopèdia, UNIVERSITAT DE BARCELONA
Llicenciada en Psicologia, UNIVERSITAT DE BARCELONA
Màster en pertorbacions del llenguatge i l’audició, UB, convalidat com a diplomada en logopèdia juny 1995.
Màster en mediació terapèutica corporal, psicomotricitat, UB juny 1997.
Màster en Neuropsicologia clínica, juny 2007 per ISEP.
Llicenciada en Psicologia, UNIVERSITAT DE BARCELONA
Màster en pertorbacions del llenguatge i l’audició, UB, convalidat com a diplomada en logopèdia juny 1995.
Màster en mediació terapèutica corporal, psicomotricitat, UB juny 1997.
Màster en Neuropsicologia clínica, juny 2007 per ISEP.
Centrada com a psicòloga educativa en diferents escoles, a més a més d’impartir formacions a professorat i xerrades a famílies. Directora del Centre Luna de psicologia i logopèdia. Membre de la direcció tècnica de Talita fundació Privada. Especialitzada en dificultats i trastorns d’aprenentatge, inclusió educativa i discapacitat intel·lectual.
Professora Associada en la Universitat de Barcelona, setembre del 2008 fins a l’actualitat, impartint les assignatures de Psicologia de l’educació, intervenció psico-educativa i psicologia i professió, així com dirigint TFG en temes relacionats amb TEA, discapacitat i educació. En la UB també col·labora amb el Màster de psicopedagogia, donant xerrades o dirigint TFM, des del curs 2008 fins a l’actualitat.
Professora Membre del grup d’investigació consolidat LEAC-UB, de lecto-escriptura i ARIE, curs 2008 fins 2017.
Professora associada en la Universitat Internacional de Catalunya, UIC, en la menció d’audició i llenguatge i col·laboradora en la menció d’educació especial (2010 i en l’actualitat) .
Professora i col·laboradora en diferents màsters en temàtica sobre autisme i discapacitat intel·lectual i educació; Màster de psicopedagogia de la CETT (2011 fins 2013); Màster de Pràctica Clínica Infanto-Juvenil de la AEPCCC (2010 a 2016); Màster de Pràctica Clínica Infanto-Juvenil de la INEPP (2016); Màster de Neuropsicologia de ISEP (2013 i en l’actualitat); Máster de logopèdia (Universitat Catòlica de Valencia,
2017 i actualitat). Consultora y redactora de material en la primera edició del Màster de Psicopedagogia organitzat per la UIC i la IAEU Instituto de Altos Estudios Universitarios, en el modulo de Dificultades de aprendizaje, trastornos del desarrollo y escuela inclusiva (2017 i en l’actualitat).
Articles en revistes de divulgació amb temes d’educació, inclusió i síndrome de Down, Revista Siglo Cero:
Llibre d’actes Salamanca 2015: Simposis sobre l’aula itinerant i el paper del mestre de suport dins de l’aula;
Revista Down 21 “l’aula itinerant” (2016 i 2017); Revista FAPEL: “Diferenciar per igualar”(2012), “l’aula itinerant”(2014), “les noves tecnologies en la D I.”(2015); Revista Viure en família: “l’Art d’aprendre a negociar”(2002)
Professora Associada en la Universitat de Barcelona, setembre del 2008 fins a l’actualitat, impartint les assignatures de Psicologia de l’educació, intervenció psico-educativa i psicologia i professió, així com dirigint TFG en temes relacionats amb TEA, discapacitat i educació. En la UB també col·labora amb el Màster de psicopedagogia, donant xerrades o dirigint TFM, des del curs 2008 fins a l’actualitat.
Professora Membre del grup d’investigació consolidat LEAC-UB, de lecto-escriptura i ARIE, curs 2008 fins 2017.
Professora associada en la Universitat Internacional de Catalunya, UIC, en la menció d’audició i llenguatge i col·laboradora en la menció d’educació especial (2010 i en l’actualitat) .
Professora i col·laboradora en diferents màsters en temàtica sobre autisme i discapacitat intel·lectual i educació; Màster de psicopedagogia de la CETT (2011 fins 2013); Màster de Pràctica Clínica Infanto-Juvenil de la AEPCCC (2010 a 2016); Màster de Pràctica Clínica Infanto-Juvenil de la INEPP (2016); Màster de Neuropsicologia de ISEP (2013 i en l’actualitat); Máster de logopèdia (Universitat Catòlica de Valencia,
2017 i actualitat). Consultora y redactora de material en la primera edició del Màster de Psicopedagogia organitzat per la UIC i la IAEU Instituto de Altos Estudios Universitarios, en el modulo de Dificultades de aprendizaje, trastornos del desarrollo y escuela inclusiva (2017 i en l’actualitat).
Articles en revistes de divulgació amb temes d’educació, inclusió i síndrome de Down, Revista Siglo Cero:
Llibre d’actes Salamanca 2015: Simposis sobre l’aula itinerant i el paper del mestre de suport dins de l’aula;
Revista Down 21 “l’aula itinerant” (2016 i 2017); Revista FAPEL: “Diferenciar per igualar”(2012), “l’aula itinerant”(2014), “les noves tecnologies en la D I.”(2015); Revista Viure en família: “l’Art d’aprendre a negociar”(2002)
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Psicoeducativa en Necessitats Educatives Especials
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Psicologia
- - Infància i l'Adolescència
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Treball de Fi de Màster
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Psicologia
- - Infància i l'Adolescència
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Dificultats d'Aprenentatge, Trastorns del Desenvolupament i Educació Inclusiva
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
-
Màster oficial
Màster Universitari en Psicopedagogia- - Dificultats d'Aprenentatge, Trastorns del Desenvolupament i Educació Inclusiva
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Tractament Educatiu dels Trastorns de l'audició i el Llenguatge
- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Tractament Educatiu dels Trastorns de l'audició i el Llenguatge
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educactiva en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Curs 2014-2015 - Període: 01/09/2014 - 31/08/2015
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Tractament Educatiu dels Trastorns de l'audició i el Llenguatge
- - Tractament Educatiu dels Trastorns de l'audició i el Llenguatge
Curs 2013-2014 - Període: 01/09/2013 - 31/08/2014
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
Curs 2012-2013 - Període: 01/09/2012 - 31/08/2013
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - Tractament Educatiu dels Trastorns de l'audició i el Llenguatge
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiències Sensorials i Motores
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental
- - Tractament Educatiu dels Trastorns de l'audició i el Llenguatge
- - Intervenció Educativa en Alumnes amb Deficiència Mental