Torna al directori
El nostre equip docent i investigador
ANDRÉS UCENDO, José Carlos
Col·laborador docent
Facultat de Ciències Econòmiques i Socials
Departament de
Economia i Organització d'Empreses
Contacte
Formació acadèmica
• Llicenciat en Química Industrial per la Universitat del País Basc - Bilbao ’93. Beca Erasmus Manchester Metropolitan University• IESE PDD Programa Desenvolupament Directivo - Barcelona ’04
• ISDI Dibex Transformació Digital - Barcelona ‘20
Experiència professional
• Més de 25 anys d'experiència multisectorial en funcions directives i acreditat full de resultats, aportant valor per a companyies com Procter & Gamble - Arbora & Ausonia, Reckitt Benckiser, Cruz Verde Sara Lee, PortAventura, Isdin, Hero, Borges Branded Foods, Titan, Storck Ibérica.• Profesor de Marketing Strategies, International Product Management i Direcció de la Innovació - Transformació Empresarial (UIC, URV, ESCI UPF, UNIR)
• Consultor expert en Màrqueting, Innovació i Transformació Digital, aportant visió i estratègies accionables amb mentalitat científica (raó) i pragmatisme il·lusionant (emoció), treballant en equip i apuntant sempre “més enllà de les solucions de manual”.
Assignatures impartides
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Administració i Direcció d'Empreses- - Màrqueting Avançat
-
Màster oficial
Màster Universitari en Direcció d'Empreses i Sistemes de Producció per la Universitat Internacional de Catalunya- - Màrqueting
• Llicenciat en Química Industrial per la Universitat del País Basc - Bilbao ’93. Beca Erasmus Manchester Metropolitan University
• IESE PDD Programa Desenvolupament Directivo - Barcelona ’04
• ISDI Dibex Transformació Digital - Barcelona ‘20
• IESE PDD Programa Desenvolupament Directivo - Barcelona ’04
• ISDI Dibex Transformació Digital - Barcelona ‘20
• Més de 25 anys d'experiència multisectorial en funcions directives i acreditat full de resultats, aportant valor per a companyies com Procter & Gamble - Arbora & Ausonia, Reckitt Benckiser, Cruz Verde Sara Lee, PortAventura, Isdin, Hero, Borges Branded Foods, Titan, Storck Ibérica.
• Profesor de Marketing Strategies, International Product Management i Direcció de la Innovació - Transformació Empresarial (UIC, URV, ESCI UPF, UNIR)
• Consultor expert en Màrqueting, Innovació i Transformació Digital, aportant visió i estratègies accionables amb mentalitat científica (raó) i pragmatisme il·lusionant (emoció), treballant en equip i apuntant sempre “més enllà de les solucions de manual”.
• Profesor de Marketing Strategies, International Product Management i Direcció de la Innovació - Transformació Empresarial (UIC, URV, ESCI UPF, UNIR)
• Consultor expert en Màrqueting, Innovació i Transformació Digital, aportant visió i estratègies accionables amb mentalitat científica (raó) i pragmatisme il·lusionant (emoció), treballant en equip i apuntant sempre “més enllà de les solucions de manual”.
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Administració i Direcció d'Empreses- - Màrqueting Avançat
-
Màster oficial
Màster Universitari en Direcció d'Empreses i Sistemes de Producció per la Universitat Internacional de Catalunya- - Màrqueting