Torna al directori
El nostre equip docent i investigador
ROQUET PUGÈS, Helena
Professor
Contractat Doctor
Departament de Lingüística Aplicada
Departament de
Departament de Lingüística Aplicada
Grup de Recerca en Adquisició Multilingüe (GRAM)
Contacte
Ext.
6134
Formació acadèmica
-
DOCTORAT EN COMUNICACIÓ MULTILINGÜE I TRADUCCIÓ
- Universitat Pompeu Fabra
-
CURS D'APTITUD PEDAGÒGICA - ANGLÈS
- Universitat de Barcelona
-
TRADUCCIÓ INTERPRETACIÓ - ANGLÈS I ALEMANY
- Universitat Pompeu Fabra
Línies de recerca
La Dra. Helena Roquet és la Directora de l’Institute for Multilingualism a la Universitat Internacional de Catalunya (UIC Barcelona), on fa de professora d’adquisició de llengües estrangeres. També és professora associada al Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge de la Universitat Pompeu Fabra (UPF). Va acabar el doctorat en adquisició de segones llengües a la UPF el 2011, data en què va defensar la tesi doctoral sobre l’adquisició de l’anglès com a llengua estrangera integrant contingut i llengua en l’educació reglada. És membre del grup de recerca consolidat ALLENCAM (Adquisició de Llengües a la Catalunya Multilingüe) a la UPF. Els principals interessos de recerca són l’adquisició de segones i terceres llengües i l’AICLES (Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera a l’Educació Superior).Projectes
-
Adquisición de lenguas en el aula multilingüe y multicultural: internacionalización en el propio país y en el extranjero para todos los aprendices (INTCLASS)
IP: Pérez, C. Data d'inici: 01/01/2014 Data de finalització: 31/12/2017Entitat finançadora: Ministerio de Economia y Competitividad Codi de l'entitat finançadora: FFI2013-48640-C2-1-P -
Combinación y complementariedad de tres contextos de adquisición del inglés a nivel avanzado. practica lingüística, entornos virtuales, e impacto competencia y profesional.
IP: Pérez, C. Data d'inici: 25/10/2011 Data de finalització: 31/12/2014Entitat finançadora: MINISTERIO DE CIENCIA E INNOVACION DE ESPAÑA Codi de l'entitat finançadora: FFI2010-21483-C02-01/FILO -
Translinguam - Uni
IP: Trenchs, M. Data d'inici: 01/01/2019Entitat finançadora: MINISTERIO DE CIENCIA E INNOVACION Codi de l'entitat finançadora: AEI/FEDER, UE-PGC2018-098815-B-I00
Projectes
-
Content and Language Integrated Learning in Pre-primary Education
IP: Barón, J.; Roquet, H. Data d'inici: 01/09/2018Entitat finançadora: FUNDACIÓ ESCOLES DIOCESANES I PARROQUIALS DEL BISBAT DE TERRASSA -
Aula d'empresa Sponsored Classroom for Innovation in English Language Teaching, Universitat Internacional de Catalunya-Santillana (Proyecto de transferencia patrocinado por la empresa) (2015-2017).
IP: Roquet, H. Data d'inici: 01/06/2015Entitat finançadora: EDITORIAL SANTILLANA-RICHMOND
Publicacions
-
INTERNATIONAL JOURNAL OF MULTILINGUALISM, Third language English performance at the onset of schooling: effects of bilingualism and exposure in Catalan-Spanish bilingual children
Nom: Soto, A.; Segura, M.; Roquet, H.; Navarro, N.; Met, Y. Rol: Autor Data de publicació: 2024DOI: https://dx.doi.org/10.1080/14790718.2024.2348714 ISSN o títol: 1747-7530 -
Applied linguistics, The effects of CLIL and out-of-school English exposure on receptive and productive skills at the onset of primary school
Nom: Soto, A.; Roquet, H.; Segura, M. Rol: Autor Data de publicació: 2023DOI: https://dx.doi.org/10.1093/applin/amad031 ISSN o títol: 0142-6001 -
OPEN LINGUISTICS, Productive vocabulary learning in pre-primary education through soft CLIL
Nom: Segura, M.; Barón, J.; Roquet, H. Rol: Autor Data de publicació: 2022Pàgina d'inici: 297 Pàgina final: 327 Vol.: 8 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.1515/opli-2022-0194 ISSN o títol: 2300-9969 -
English language teaching, Receptive vocabulary acquisition in pre-primary education through soft-content and language integrated learning
Nom: Segura, M.; Roquet, H.; Barón, J. Rol: Autor Data de publicació: 2021Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 22 Vol.: 14 Núm.: 10DOI: https://dx.doi.org/10.5539/elt.v14n10p1 ISSN o títol: 1916-4742 -
JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION, The effects of a CLIL programme on linguistic progress at two different points in time
Nom: Segura, M.; Roquet, H.; Pérez-Vidal, C. Rol: Autor Data de publicació: 2021Pàgina d'inici: 171 Pàgina final: 189 Vol.: 7 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.17323/jle.2021.10981 ISSN o títol: 2411-7390 -
English language teaching, Pragmatics in teacher talk: the case of pre-Primary Education
Nom: Barón, J.; Roquet, H.; Evnitskaya, N.; Navarro, N. Rol: Autor Data de publicació: 2020Pàgina d'inici: 168 Pàgina final: 177 Vol.: 13 Núm.: 8DOI: https://dx.doi.org/10.5539/elt.v13n8p168 ISSN o títol: 1916-4742 -
International journal of bilingual education and bilingualism, Adjunct instruction in higher education: examining the effects on English foreign language proficiency
Nom: Roquet, H.; Vraciu, A.; Nicolás, F.; Pérez, C. Rol: Autor Data de publicació: 2020DOI: https://dx.doi.org/10.1080/13670050.2020.1765967 ISSN o títol: 1367-0050 -
Revista Española de Lingüística Aplicada, Linking or delinking of ideas? The use of adversative linking adverbials by advanced EFL learners
Nom: Navarro, N.; Roquet, H. Rol: Autor Data de publicació: 2020Pàgina d'inici: 505 Pàgina final: 535 Vol.: 33 Núm.: 2ISSN o títol: 0213-2028 -
International journal of bilingual education and bilingualism, The impact of age and exposure on EFL achievement in two learning contexts: formal instruction and formal instruction + content and language integrated learning (CLIL)
Nom: Artieda, G.; Roquet, H.; Nicolás, F. Rol: Autor Data de publicació: 2017Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 19DOI: https://dx.doi.org/10.1080/13670050.2017.1373059 ISSN o títol: 1367-0050 -
Applied linguistics, DO PRODUCTIVE SKILLS IMPROVE IN CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) CONTEXTS? THE CASE OF WRITING
Nom: Roquet, H.; Pérez, C. Rol: Autor Data de publicació: 2015DOI: https://dx.doi.org/10.1093/APPLIN/AMV050 ISSN o títol: 0142-6001 -
System. An international journal of educational technology and applied linguistics, THE LINGUISTIC IMPACT OF A CLIL SCIENCE PROGRAMME: AN ANALYSIS MEASURING RELATIVE GAINS
Nom: Roquet, H.; Pérez, C. Rol: Autor Data de publicació: 2015ISSN o títol: 0346-251X -
International journal of bilingual education and bilingualism, DOES GENDER HAVE AN IMPACT ON THE POTENTIAL BENEFITS LEARNERS MAY ACHIEVE IN TWO CONTEXTS COMPARED: FI AND FI + CLIL?
Nom: Roquet, H.; Llopis, J.; Pérez, C. Rol: Autor Data de publicació: 2015ISSN o títol: 1367-0050 -
Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya, PERSPECTIVES SOBRE L'APRENENTATGE DE LLENGUES I EL MULTILINGUISME. DE LA IMPLANTACIO DE L'EICLE EN LLENGUA ANGLESA AL MULTILINGUISME
Nom: Pérez, C.; Escobar, C.; Roquet, H. Rol: Autor Data de publicació: 2013 -
TriCLIL proceedings. International round table on CLIL programmes. VI colloquium on CLIL in catalonia, A study of the acquisition of English as a foreign language: integrating content and language in mainstream education in Barcelona.
Nom: Pérez, C.; Roquet, H. Rol: Autor Data de publicació: 2011 -
THE EFFECT OF PRACTICE IN DIFFERENT CONTEXTS OF LANGUAGE ACQUISITION: CONTRASTING FI, SA AND CBLC, The effect of practice in different contexts of language acquisition: contrasting FI, SA and CBLC
Nom: Valls-Ferrer, M.; Roquet, H.; Pérez, C. Rol: Autor Data de publicació: 2010ISSN o títol: 978-84-8427-759-0 -
25 años de lingüística en España: hitos y retos. actas del congreso nacional de lingüística aplicada AESLA. Universidad de Murcia, La lectura bilingüe: Factor esencial para la adquisición de la competencia escrita en una tercera lengua
Nom: Roquet, H.; Pérez, C. Rol: Autor Data de publicació: 2008Pàgina d'inici: 163 Pàgina final: 170ISSN o títol: 978-84-8371-714-1 -
COMPLEXITY, FLUENCY AND ACCURACY IN SECOND LANGUAGE USE, LEARNING AND TEACHING CONGRESS PROCEEDINGS, Bilingual reading: An essential factor for the acquisition of written competence in a third language
Nom: Roquet, H.; Pérez-Vidal, C. Rol: Autor Data de publicació: 2007ISSN o títol: D/2007/0455/19
Publicacions
-
INTEGRATING CONTENT AND LANGUAGE IN MAINSTREAM EDUCATION IN BARCELONA. A STUDY OF THE ACQUISITION OF ENGLISH IN MAINSTREAM EDUCATION IN BARCELONA
Data de publicació: 2011 Isbn: 978-3-8465-5293-3
Publicacions
-
The effect of amount of exposure to English medium instruction programmes in higher education: The case of morphosyntax. Second and Third Language Acquisition in Bilingual Contexts.
Nom: Roquet, H.; Vraciu, A.; Nicolás, F. Rol: Autor Data de publicació: 2019Pàgina d'inici: 69 Pàgina final: 106 -
CLIL IN CONTEXT: PROFILING LANGUAGE ABILITIES.. Content-Based language learning in multilingual educational environments
Nom: Pérez, C.; Roquet, H. Rol: Autor Data de publicació: 2015ISBN: 978-3-319-11495-8
Assignatures impartides
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - Treball de Fi de Màster
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - CLIL/AICLE: Aspectes Teòrics, Pràctics i Noves Tecnologies
- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - CLIL/AICLE: Aspectes Teòrics, Pràctics i Noves Tecnologies
- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - CLIL/AICLE: Aspectes Teòrics, Pràctics i Noves Tecnologies
- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
-
Grau
Grau en Educació Primària- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
-
Altres
Postgrau en Ensenyament de l'anglès com a Llengua Estrangera- - Multilingüisme i Adquisició de l'anglès com a Llengua Estrangera: Enfocaments Teòrics
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
-
Altres
Postgrau en Ensenyament de l'anglès com a Tercera Llengua- - Multilingüisme i Adquisició de l'anglès com a Llengua Estrangera: Enfocaments Teòrics
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Anglès Acadèmic
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - Anglès Acadèmic
- - Anglès Acadèmic
-
Altres
Postgrau en Ensenyament de l'anglès com a Tercera Llengua- - Multilingüisme i Adquisició de l'anglès com a Tercera Llengua: Enfocaments Teòrics
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Anglès Acadèmic
- - Treball Final de Grau
- - Treball Final de Grau
- - Anglès Acadèmic
- - Anglès Escrit
- - Anglès Acadèmic
-
DOCTORAT EN COMUNICACIÓ MULTILINGÜE I TRADUCCIÓ
- Universitat Pompeu Fabra
-
CURS D'APTITUD PEDAGÒGICA - ANGLÈS
- Universitat de Barcelona
-
TRADUCCIÓ INTERPRETACIÓ - ANGLÈS I ALEMANY
- Universitat Pompeu Fabra
La Dra. Helena Roquet és la Directora de l’Institute for Multilingualism a la Universitat Internacional de Catalunya (UIC Barcelona), on fa de professora d’adquisició de llengües estrangeres. També és professora associada al Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge de la Universitat Pompeu Fabra (UPF). Va acabar el doctorat en adquisició de segones llengües a la UPF el 2011, data en què va defensar la tesi doctoral sobre l’adquisició de l’anglès com a llengua estrangera integrant contingut i llengua en l’educació reglada. És membre del grup de recerca consolidat ALLENCAM (Adquisició de Llengües a la Catalunya Multilingüe) a la UPF. Els principals interessos de recerca són l’adquisició de segones i terceres llengües i l’AICLES (Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera a l’Educació Superior).
-
Adquisición de lenguas en el aula multilingüe y multicultural: internacionalización en el propio país y en el extranjero para todos los aprendices (INTCLASS)
IP: Pérez, C. Data d'inici: 01/01/2014 Data de finalització: 31/12/2017Entitat finançadora: Ministerio de Economia y Competitividad Codi de l'entitat finançadora: FFI2013-48640-C2-1-P -
Combinación y complementariedad de tres contextos de adquisición del inglés a nivel avanzado. practica lingüística, entornos virtuales, e impacto competencia y profesional.
IP: Pérez, C. Data d'inici: 25/10/2011 Data de finalització: 31/12/2014Entitat finançadora: MINISTERIO DE CIENCIA E INNOVACION DE ESPAÑA Codi de l'entitat finançadora: FFI2010-21483-C02-01/FILO -
Translinguam - Uni
IP: Trenchs, M. Data d'inici: 01/01/2019Entitat finançadora: MINISTERIO DE CIENCIA E INNOVACION Codi de l'entitat finançadora: AEI/FEDER, UE-PGC2018-098815-B-I00
-
Content and Language Integrated Learning in Pre-primary Education
IP: Barón, J.; Roquet, H. Data d'inici: 01/09/2018Entitat finançadora: FUNDACIÓ ESCOLES DIOCESANES I PARROQUIALS DEL BISBAT DE TERRASSA -
Aula d'empresa Sponsored Classroom for Innovation in English Language Teaching, Universitat Internacional de Catalunya-Santillana (Proyecto de transferencia patrocinado por la empresa) (2015-2017).
IP: Roquet, H. Data d'inici: 01/06/2015Entitat finançadora: EDITORIAL SANTILLANA-RICHMOND
-
INTERNATIONAL JOURNAL OF MULTILINGUALISM, Third language English performance at the onset of schooling: effects of bilingualism and exposure in Catalan-Spanish bilingual children
Nom: Soto, A.; Segura, M.; Roquet, H.; Navarro, N.; Met, Y. Rol: Autor Data de publicació: 2024DOI: https://dx.doi.org/10.1080/14790718.2024.2348714 ISSN o títol: 1747-7530 -
Applied linguistics, The effects of CLIL and out-of-school English exposure on receptive and productive skills at the onset of primary school
Nom: Soto, A.; Roquet, H.; Segura, M. Rol: Autor Data de publicació: 2023DOI: https://dx.doi.org/10.1093/applin/amad031 ISSN o títol: 0142-6001 -
OPEN LINGUISTICS, Productive vocabulary learning in pre-primary education through soft CLIL
Nom: Segura, M.; Barón, J.; Roquet, H. Rol: Autor Data de publicació: 2022Pàgina d'inici: 297 Pàgina final: 327 Vol.: 8 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.1515/opli-2022-0194 ISSN o títol: 2300-9969 -
English language teaching, Receptive vocabulary acquisition in pre-primary education through soft-content and language integrated learning
Nom: Segura, M.; Roquet, H.; Barón, J. Rol: Autor Data de publicació: 2021Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 22 Vol.: 14 Núm.: 10DOI: https://dx.doi.org/10.5539/elt.v14n10p1 ISSN o títol: 1916-4742 -
JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION, The effects of a CLIL programme on linguistic progress at two different points in time
Nom: Segura, M.; Roquet, H.; Pérez-Vidal, C. Rol: Autor Data de publicació: 2021Pàgina d'inici: 171 Pàgina final: 189 Vol.: 7 Núm.: 1DOI: https://dx.doi.org/10.17323/jle.2021.10981 ISSN o títol: 2411-7390 -
English language teaching, Pragmatics in teacher talk: the case of pre-Primary Education
Nom: Barón, J.; Roquet, H.; Evnitskaya, N.; Navarro, N. Rol: Autor Data de publicació: 2020Pàgina d'inici: 168 Pàgina final: 177 Vol.: 13 Núm.: 8DOI: https://dx.doi.org/10.5539/elt.v13n8p168 ISSN o títol: 1916-4742 -
International journal of bilingual education and bilingualism, Adjunct instruction in higher education: examining the effects on English foreign language proficiency
Nom: Roquet, H.; Vraciu, A.; Nicolás, F.; Pérez, C. Rol: Autor Data de publicació: 2020DOI: https://dx.doi.org/10.1080/13670050.2020.1765967 ISSN o títol: 1367-0050 -
Revista Española de Lingüística Aplicada, Linking or delinking of ideas? The use of adversative linking adverbials by advanced EFL learners
Nom: Navarro, N.; Roquet, H. Rol: Autor Data de publicació: 2020Pàgina d'inici: 505 Pàgina final: 535 Vol.: 33 Núm.: 2ISSN o títol: 0213-2028 -
International journal of bilingual education and bilingualism, The impact of age and exposure on EFL achievement in two learning contexts: formal instruction and formal instruction + content and language integrated learning (CLIL)
Nom: Artieda, G.; Roquet, H.; Nicolás, F. Rol: Autor Data de publicació: 2017Pàgina d'inici: 1 Pàgina final: 19DOI: https://dx.doi.org/10.1080/13670050.2017.1373059 ISSN o títol: 1367-0050 -
Applied linguistics, DO PRODUCTIVE SKILLS IMPROVE IN CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) CONTEXTS? THE CASE OF WRITING
Nom: Roquet, H.; Pérez, C. Rol: Autor Data de publicació: 2015DOI: https://dx.doi.org/10.1093/APPLIN/AMV050 ISSN o títol: 0142-6001 -
System. An international journal of educational technology and applied linguistics, THE LINGUISTIC IMPACT OF A CLIL SCIENCE PROGRAMME: AN ANALYSIS MEASURING RELATIVE GAINS
Nom: Roquet, H.; Pérez, C. Rol: Autor Data de publicació: 2015ISSN o títol: 0346-251X -
International journal of bilingual education and bilingualism, DOES GENDER HAVE AN IMPACT ON THE POTENTIAL BENEFITS LEARNERS MAY ACHIEVE IN TWO CONTEXTS COMPARED: FI AND FI + CLIL?
Nom: Roquet, H.; Llopis, J.; Pérez, C. Rol: Autor Data de publicació: 2015ISSN o títol: 1367-0050 -
Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya, PERSPECTIVES SOBRE L'APRENENTATGE DE LLENGUES I EL MULTILINGUISME. DE LA IMPLANTACIO DE L'EICLE EN LLENGUA ANGLESA AL MULTILINGUISME
Nom: Pérez, C.; Escobar, C.; Roquet, H. Rol: Autor Data de publicació: 2013 -
TriCLIL proceedings. International round table on CLIL programmes. VI colloquium on CLIL in catalonia, A study of the acquisition of English as a foreign language: integrating content and language in mainstream education in Barcelona.
Nom: Pérez, C.; Roquet, H. Rol: Autor Data de publicació: 2011 -
THE EFFECT OF PRACTICE IN DIFFERENT CONTEXTS OF LANGUAGE ACQUISITION: CONTRASTING FI, SA AND CBLC, The effect of practice in different contexts of language acquisition: contrasting FI, SA and CBLC
Nom: Valls-Ferrer, M.; Roquet, H.; Pérez, C. Rol: Autor Data de publicació: 2010ISSN o títol: 978-84-8427-759-0 -
25 años de lingüística en España: hitos y retos. actas del congreso nacional de lingüística aplicada AESLA. Universidad de Murcia, La lectura bilingüe: Factor esencial para la adquisición de la competencia escrita en una tercera lengua
Nom: Roquet, H.; Pérez, C. Rol: Autor Data de publicació: 2008Pàgina d'inici: 163 Pàgina final: 170ISSN o títol: 978-84-8371-714-1 -
COMPLEXITY, FLUENCY AND ACCURACY IN SECOND LANGUAGE USE, LEARNING AND TEACHING CONGRESS PROCEEDINGS, Bilingual reading: An essential factor for the acquisition of written competence in a third language
Nom: Roquet, H.; Pérez-Vidal, C. Rol: Autor Data de publicació: 2007ISSN o títol: D/2007/0455/19
-
INTEGRATING CONTENT AND LANGUAGE IN MAINSTREAM EDUCATION IN BARCELONA. A STUDY OF THE ACQUISITION OF ENGLISH IN MAINSTREAM EDUCATION IN BARCELONA
Data de publicació: 2011 Isbn: 978-3-8465-5293-3
-
The effect of amount of exposure to English medium instruction programmes in higher education: The case of morphosyntax. Second and Third Language Acquisition in Bilingual Contexts.
Nom: Roquet, H.; Vraciu, A.; Nicolás, F. Rol: Autor Data de publicació: 2019Pàgina d'inici: 69 Pàgina final: 106 -
CLIL IN CONTEXT: PROFILING LANGUAGE ABILITIES.. Content-Based language learning in multilingual educational environments
Nom: Pérez, C.; Roquet, H. Rol: Autor Data de publicació: 2015ISBN: 978-3-319-11495-8
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - Treball de Fi de Màster
Curs 2023-2024 - Període: 01/09/2023 - 31/08/2024
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - CLIL/AICLE: Aspectes Teòrics, Pràctics i Noves Tecnologies
- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2022-2023 - Període: 01/09/2022 - 31/08/2023
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2021-2022 - Període: 01/09/2021 - 31/08/2022
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - CLIL/AICLE: Aspectes Teòrics, Pràctics i Noves Tecnologies
- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2020-2021 - Període: 01/09/2020 - 31/08/2021
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
-
Màster oficial
Màster Universitari en Adquisició i Ensenyament de l'Anglès com a Llengua Estrangera- - CLIL/AICLE: Aspectes Teòrics, Pràctics i Noves Tecnologies
- - Pràctiques Escolars
- - Treball de Fi de Màster
Curs 2019-2020 - Període: 01/09/2019 - 31/08/2020
-
Grau
Grau en Educació Primària- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
-
Altres
Postgrau en Ensenyament de l'anglès com a Llengua Estrangera- - Multilingüisme i Adquisició de l'anglès com a Llengua Estrangera: Enfocaments Teòrics
Curs 2018-2019 - Període: 01/09/2018 - 31/08/2019
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
Curs 2017-2018 - Període: 01/09/2017 - 31/08/2018
-
Grau
Grau en Educació Infantil- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
-
Altres
Postgrau en Ensenyament de l'anglès com a Tercera Llengua- - Multilingüisme i Adquisició de l'anglès com a Llengua Estrangera: Enfocaments Teòrics
Curs 2016-2017 - Període: 01/09/2016 - 31/08/2017
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Anglès Acadèmic
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - Treball Final de Grau
- - L'anglès com a Llengua Vehicular d'Aprenentatge Escolar
- - Anglès Acadèmic
- - Anglès Acadèmic
-
Altres
Postgrau en Ensenyament de l'anglès com a Tercera Llengua- - Multilingüisme i Adquisició de l'anglès com a Tercera Llengua: Enfocaments Teòrics
Curs 2015-2016 - Període: 01/09/2015 - 31/08/2016
-
Grau
Grau en Comunicació Audiovisual- - Anglès Acadèmic
- - Treball Final de Grau
- - Treball Final de Grau
- - Anglès Acadèmic
- - Anglès Escrit
- - Anglès Acadèmic