Torna al directori
El nostre equip docent i investigador

MARTIN VICARIO, Lara

Professor Ajudant Doctor
Facultat de Ciències de la Comunicació
Departament de Ciències de la Comunicació
    • Articles
  • Assignatures impartides

Publicacions

  • VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review, Barbie en Redes Sociales: El Éxito de una Campaña más allá del Cine y la Taquilla
    Nom: Bustos-Díaz, J.; Perello-Sobrepere, M.; Martin, L. Rol: Autor Data de publicació: 2024
    Pàgina d'inici: 267 Pàgina final: 276 Vol.: 16 Núm.: 2
  • Obesity Medicine, Mobile applications for weight-loss in the Spanish-speaking market: Usability and engagement
    Nom: Martin, L.; Bustos-Díaz, J.; Martínez-Sánchez, M.E.; Nicolas-Sans, R. Rol: Autor Data de publicació: 2023
    Vol.: 41
  • Observatorio (OBS), From Twitter to Instagram: evolution in the use of social networks in political communication. The case of the elections of the autonomous community of Madrid 2021
    Nom: Bustos-Díaz, J.; Martínez-Sánchez, M.E.; Martin, L.; Nicolas-Sans, R. Rol: Autor Data de publicació: 2023
    Pàgina d'inici: 38 Pàgina final: 57 Vol.: 17 Núm.: 1
  • REVIEW OF COMMUNICATION RESEARCH, The role of social support in obesity online health communities: A literature review
    Nom: Martin, L.; Gómez-Puertas, L. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Vol.: 10

Assignatures impartides

Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
  • Grau
    Grau en Comunicació Audiovisual
    • - Expressió Oral
    • - Llengua Catalana
    Grau en Periodisme
    • - Gestión de Comunidades Online
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Gestió i Estratègia de Marca
    • - Direcció Estratègica
    • - Màrqueting Emocional

Articles

  • VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review, Barbie en Redes Sociales: El Éxito de una Campaña más allá del Cine y la Taquilla
    Nom: Bustos-Díaz, J.; Perello-Sobrepere, M.; Martin, L. Rol: Autor Data de publicació: 2024
    Pàgina d'inici: 267 Pàgina final: 276 Vol.: 16 Núm.: 2
  • Obesity Medicine, Mobile applications for weight-loss in the Spanish-speaking market: Usability and engagement
    Nom: Martin, L.; Bustos-Díaz, J.; Martínez-Sánchez, M.E.; Nicolas-Sans, R. Rol: Autor Data de publicació: 2023
    Vol.: 41
  • Observatorio (OBS), From Twitter to Instagram: evolution in the use of social networks in political communication. The case of the elections of the autonomous community of Madrid 2021
    Nom: Bustos-Díaz, J.; Martínez-Sánchez, M.E.; Martin, L.; Nicolas-Sans, R. Rol: Autor Data de publicació: 2023
    Pàgina d'inici: 38 Pàgina final: 57 Vol.: 17 Núm.: 1
  • REVIEW OF COMMUNICATION RESEARCH, The role of social support in obesity online health communities: A literature review
    Nom: Martin, L.; Gómez-Puertas, L. Rol: Autor Data de publicació: 2022
    Vol.: 10
Curs 2024-2025 - Període: 01/09/2024 - 31/08/2025
  • Grau
    Grau en Comunicació Audiovisual
    • - Expressió Oral
    • - Llengua Catalana
    Grau en Periodisme
    • - Gestión de Comunidades Online
    Grau en Publicitat i Relacions Públiques
    • - Gestió i Estratègia de Marca
    • - Direcció Estratègica
    • - Màrqueting Emocional